دوستی - عشق - ازدواج

همه چیز و هیچ چیز

دوستی - عشق - ازدواج

همه چیز و هیچ چیز

زندگی ریاضات است

  خوبی ها را جمع کنید 

 

دعوا ها را کم کنید 

 

شادی ها را ضرب کنید     

                                                                                           

 درد ها ر اتقسیم کنید   

 

نفرت ها را زیر رادیکال ببرید

 

عشق رابه توان برسانید

  

(ویکتور هوگو)

من نمى توانم

                                                      

من نمى توانم خدائى را تصور کنم که مخلوقات خود را پاداش یا کیفر مى دهد؛که اهدافش طبق مقاصد ما

 

 انسانها شکل گرفته؛

 خدایى که بطور خلاصه انعکاسى از ضعف و ناتوانى ما انسانهاست. من همچنین نمى توانم باور کنم که

 

انسان بعد از اینکه مرد، مى تواند وراى جسم مادیش زنده بماند، هر چند که روح هاى ناتوان بدلیل ترس و

 

جهل چنین افکارى را با خود حمل کنند!

 

 

 >>>آلبرت انشتین <<<